Hämnden är ljuv!

Jag har ju tidigare berättat hur mina dåliga skämt gör att jag hamnar i pinsamma situationer.

Ja, den här gången är det min dåliga humor och EVA som försatt mig i en pinsam situation.

Eva är en av alla mina fina kollegor och sist vi sågs sa jag att de skulle vara kul och haka på en After Work.

”Visst, maila mig ett datum som du kan!” sa Eva.

Så det gjorde jag. Självklart var jag tvungen att i mitt mail försöka vara rolig och bifogade en ”kravlista” för att jag skulle följa med.

Det skulle jag inte ha gjort.

Idag fick jag nämligen detta mail från Eva som även gått ut till ALLA på företaget.


Från: Eva Broman
Till: [email protected]
Ämne: After Work av och med Sofia aka. SSX-Tricky

Förlåt! Va inte jättearg för alla andra blev jätteglada å skicka massa smileys å sånt! Ajajaj!
 

Från: Eva Broman
Till: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ämne: After Work av och med Sofia aka. SSX-Tricky    

Hej!

 

Vi tycker att det börjar bli dags för en riktig after work!

Efter lagom mycket stök och bök tänkte vi oss torsdag den 14:e oktober.

Vi samlas i receptionen kl 17.15 så hittar vi dit vi ska med gemensamma krafter.

 

Sprid gärna vidare till era egna favoriter så hyllar vi varandra med fina beats, eller några öl ialla fall.

 



Plats är inte bestämt än, men om ni har något roligt förslag är det mer än välkommet!! 

Nä, nu är det nog dags att överlåta ordet till Sofia J


(Här har alltså Eva klistrat in mitt skämt-mail till henne)

”Jag har inga förväntningar, men det vore kul om alla mina favoriter följde med.

Å det är helt okej om alla har övat in denna replik;
- Oj, man kan verkligen inte tro att du just fött ditt andra barn!
(Här ska man sedan se väldigt imponerad och övertygande ut, så se till att öva innan).

Något annat som vore trevligt vore ju om ni spontant föll in i en hyllningssång.

Inget avancerat, lite olika stämmer med ett parti i falsett och med någon känd rapartist som gästar. Det räcker…

Jag vet att jag nämnt Jay Z tidigare men om du lyckas fixa brännan ock raka skallen går det som sagt också bra ;)

Be för Guds skull inte Jocke bara, för då vill han bara dissa mig med en massa mamma-rim. Å då måste jag ta upp vår gamla battle och då vet vi alla att jag kommer knäcka honom och han kommer gå hem gråtandes (igen). Det vore inge kul…

Inte för att jag tänkt på det här mycket eller så, men jag tänker att sången borde börja typ såhär;

Alla:
Inget är sig likt när du inte är här
Vi vill bara vara där du är
Åååå SOFIA!

Jay Z:
Uhh, uhh that’s whats up!
Yo put your number on this paper cause I would love to date ya.
Holla at ya when I come off tour…

(Här dissar jag honom genom att skaka på huvudet och han går besviket hem till Beyoncé)

Alla:
Ååå SOFIA!

Snoop dogg (som bestämt sig för att droppa förbi när han hört att jag kommer);
Fo shizzle ma nizzle!

Om ni hade tryck upp några T-shirts med mig på som alla bar vore det ju också najs. Men det måste vara ett foto där jag är sjukt snygg så det blir en utmaning till någon som är grym på att redigera. Men det går också bra att klippa in mitt huvud till Carmen Electras kropp, ingen som kommer ana något =P

Så som sagt, inga förväntningar…

Fast en god drink uppkallad efter mig vore ju uppskattat. ;)"

 

Jag säger bara en sak Eva; Hämden är ljuv ;)


WORD!


Postat av: Stackars E

Meeeeeen sluta skrämmas sådär!! :(

2010-10-10 @ 12:26:59
URL: http://musicforeva.blogg.se/
Postat av: Sofia

@Stackars E; Mohahaha..!!

2010-10-10 @ 21:28:23
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/
Postat av: Fanny

Vad blir det för hämnd???

2010-10-11 @ 13:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0