Det går bra nu

Jag försöker hålla stilen under min mammaledighet, trots att två kids tar mycket av ens tid. Jag har till och med svurit eden ”Våga vägra Birkenstock” med mamma Carina.

Så jag kammar håret och sätter på mig fräscha kläder för att gå och hämta Kingston från dagis.
Men vad är vitsen med det när jag ändå går därifrån med de där jäkla blå plastöverdragen på fötterna?!

Åååh..! Det går bra nu!

 

Så om ni rör er i orten ikväll och plötsligt känner lukten av en otvättad kvinna och sedan ser två skumma figurer varav den ene ser ut att ha blå plastpåsar på fötterna. Då är det bara fröknarna Vista som är ute och tar en powerwalk.

 

Som sagt… Det går bra nu!





WORD!


Postat av: Spanaren

Jag såg er ;)

2010-10-06 @ 23:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0