En kvinnas rätt till att duscha!

Jag är i chocktillstånd! Det är tisdag, jag vaknar kollar klockan och ser att jag sovit alldeles för länge!
Kastar mig upp från sängen, går in  badrummet, ställer mig i duschen och väntar på, ja vattnet!
Men det kommer inte! Va fan är det som pågår??! Kranen funkar inte heller, ingenting funkar!
Jo toaletten, men nej jag kan fan inte och hur skulle det gå till, får huvudet ens plats i toaletten, någon som prövat??
Jag sätter på mig morgonrocken och smyger ner i porten, och mycket riktigt vattnet är avstängt till klockan 15.00 och jag börjar kl 14.00. HELVETE!!
Och jag lovar nästan att lappen inte satt där när jag kom hem igår kväll.
Jaja jag får väl vara skitig och för jävlig idag! Så om ni ser mig, keep the distance!!
Hoppas eran dag börjat bättre än min!

Over and out!




WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0