Woooow

Wow... Asså woooow vilken jävla vecka! Om man säger såhär, så mycket som jag har tappat den här veckan är det ett rent under att jag inte tappat tålamodet!!
En riktig Angie flipmode hade behövts! Men jag är vuxen nu, snart ännu mer vuxen, och varje vecka lär man sig något nytt, denna vecka lärde jag mig att behärska mig genom att tänka fula ord, istället för att kasta dom på någon stackare!
Som t.ex dessa snubbar som spelar dragspel på tunnelbanan, wtf is up with that??
Jag blir galen!! Det spelar ingen roll hur tung musik man pumpar i lurarna, du blir irriterad bara av deras åsyn!
Speciellt när man vet att pengarna dom tigger ihop blir rätt tydligt vad dom går till när dom drar upp senaste mobilen från fickan!
Nej, då skulle jag hellre skänka mina pengar till snubbar som dom här...
Lite skön nattunderhållning peeps!
Enjooy =)

WORD!


Postat av: Kicki

Vi kommer hem den 29 april. Ska du fira dig precis när du fyller år? Ska vi kolla om det finns biljetter till malmö watch the throne eller peace and love? :)

2012-03-19 @ 14:50:14
URL: http://kixxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0