Frågan är, vad jag ska ha för titel till detta?? ;)

Att tillbringa en Lördagskväll hemma, ensam med ett glas rött och inget annat än sina egna tankar och funderingar kan bara sluta på två sätt. Framgång, eller total katastrof.

Just denna Lördagkväll har gått rätt bra än så länge, tack vare en nattvaken och pratglad vän, och en pojkvän som besvarar ens frågor med dom rätta svaren =)
Hela denna vecka har varit så känsloladdad och på gränsen till gråt att det skulle kunna räcka för resten av året, så efter många om och men kom jag fram till, att vad du än undrar, Fråga!
Hur rädd du än är för att höra svaret, Fråga!
För om du aldrig frågar får du aldrig veta, och om du aldrig vet, så kommer du alltid att grubbla.
Och allt grubblande kommer till slut göra dig till den där personen du alltid var rädd för att bli.
I mitt fall, kvinnan med inget annat sällskap en sisådär tio katter, tusentals obesvarade frågor, ingen att diskutera dom med, och den enda ljuspunkten kommer vara alla dessa skor som jag beställer från internet men aldrig använder för att jag inte längre lämnar mitt hem.
Och undrar ni hur jag får mat så har jag special tränat mina katter till att göra alla mina ärenden, som att t.ex gå till apoteket och hämta mina allergitabletter eftersom jag egentligen är hyper allergisk mot katter!
Så people, all you have to do is ask, och glöm inte, lämna hemmet nån gång ibland, men om du nu tänker hålla dig inne en lördagkväll så se till att ha ett gott vin, Sex and the City-boxen redo och din kväll är räddad!

WORD!


Postat av: Kicki

Gumman, du behöver inte sitta ensam. Just call me next time ;).

2012-03-18 @ 12:17:47
URL: http://kixxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0