Livet är ingen dans på rosor, men det svänger som faan!

Jaaa, är det inte det ena så är det det andra. När hjärnskakningen känns ok och man får börja använda datorn igen, vad händer... Datorn slutar att fungera!!! Ibland blir jag gaaalen på mig själv!
Och vad händer igår, jo mitt visa kort som försvann för ett tag sen, som jag var helt övertygad om att jag tappat, visade sig ligga i min strumplåda! Där jag även hittade min pojkväns internet dosa, som jag oxå trodde att han måste ha tappat..
Han skyller på mig, jag skyller på.. Ja jag skyller på någon annan, för varför skulle jag med flit lägga viktiga saker i en låda med strumpor??
Men jag har i alla fall börjat träna igen, vilket jag just nu lider av... Gud vilka problem hörrni!
Och ännu ett problem är att jag fortf inte hittat den svarta långklänningen med slits som jag tänker ha på mig när jag firar min fördelsedag!!! Någon som vet vart jag kan hitta en??
Som sagt, mitt liv är ju inte riktigt alltid en dans på rosor, men det svänger som fan, med eller utan klänning!


WORD!


Postat av: Rebekka

Vad är det för typ av klänning hur ska den se ut?? Jag har en fin svart tajt klänning 3 kvarts ärm och mitt emmela lång men med 2 väldigt oblyga slitsar på varsin sida!! Puss på dig snygging och hoppas livet leker annars :)))))

2012-04-06 @ 09:14:13
Postat av: Angie!

Åhhh typ precis en sån klänning jag vill ha på mig, vart har du köpt den???? Du och kläder och skor, du har fan allt hahah! Jag mår bara bra! Förutom att man börjar bli gammal haha hur mår du? puss puss

2012-04-06 @ 13:00:07
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0