Vad gör vi, nu kör vi!!

Ja för att vara helt ärlig så blev det ju inte så jävla mycket körande igår!
Det blev en taxi till söder, en snabbvisit på Malmen där Filippa gjorde oss sällskap, sen rullade vi vidare mot Ljungrens, sen ner mot gamla stan där vi tog oss ett glas eller två på After!
Filip mötte upp oss där, och han har nu lovat att ta med mig tll Vegas nästa gång han ska dit, vilket tydligen är väldigt snart!=)
Vi hoppade in i hans bil och drog till East en snabbis, till slut var mannen i fråga tvungen att avlägsna sig, så jag och Nate rullade vidare mot Spy bar, där vi utan problem kom in med våra sparkcyklar hängandes över axeln.
Vi dansade hela natten, och och jag kan ju bara säga en sak, om ni är ute efter att bi uppraggad, skaffa er en sparkcykel!
Jag rullade däremot hem själv denna lördags morgon, men hey! It was a very good night!


WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0