Mr Mr where are you!

Alla vet vi ju hur tjejer är, vi bara älskar att prata om killar! Det är i princip det ända vi gör, förutom när vi inte lockar varandras hår, eller prövar varandras kläder. Eller jo till och med då pratar vi.
Skämt åtsido, jag och mina girls, pratar absolut om killar, men ibland kanske man inte vill att alla ska veta om vem eller vilka vi pratar om, så vi har ju såklart våra smeknamn =)
Mr Asshole, Mr fucker, Mr B, Mr C, Mr Talang, Mr Freaky, and on and on it goes!
MEN! Och det jag egentligen ville komma fram till är att ingen av oss  har nånsin nämt Mr right!
Så varför slösar vi så mycket tid på dessa herrar, som egentligen bara hittills får oss att grubbla på hur när och varför, när vi egentligen bara borde inse att det inte är så mycket att grubbla över, utan att istället lägga våran tid på att hitta den rätte!
För jag menar, har man ens satt namnet Mr asshole på en snubbe, så kanske man redan där borde inse att han nog inte är rätt!
Eller?! Är det möjligt att som i sagornas värld, grodan faktiskt kan bli till en prins? Eller som Mr Big, som efter några pungsparkar faktiskt blev Mr right?
Kan än av dessa Mr:s bli Mr Mr?
Nja, tvekmacka på den... Men drömma kan man ju alltid =)

WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0