Do you feel me?

Jag har funderat mycket senaste tiden på begreppet rädsla. Varför är man så rädd för att ta tag i saker, varför är man så rädd för att säga vad man känner?
För samtidigt som man går och är rädd för att lämna ut sig, rädd för att satsa, så går man ju samtidigt omkring, vettskrämd över att förlora!
Vinna eller förlora, det är en del av livet.
Och någon gång förlorar vi alla, men att förlora för att man aldrig vågade, är en förlust jag inte vill ta.
Så sista månaderna på året, ska bara handla om att våga för mig, och framför allt, våga lära känna mig själv.
Och vem vet, året kan ju faktiskt fortfarande sluta bra, och sluta precis där jag vill, på andra sidan världen kanske ;)
Do you feel me?
Dagens låt people. Enjoy

WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0