We're so over, we need a new word for over...!

Så blev den lugna kvällen hemma hos Feven till en riktig fucka ur kväll!
Vem kunde tro det ;)

Jag och Feven började lite lätt med det senaste skvallret, jag berättade om min resa och så lite vin på det!

Det visade sig att även hon var trött och lite små lack just nu, skål för det!!!

Efter en timme joinar Nate oss, drar fram whiskey flaskan och laddar ett stort glas, hon var också lack, skål för det!!!

Nästa att steppa in på den lugna hemmakvällen hos Feven var Babe! Jag serverade henne ett stort glas vin eftersom hon också var rätt lack! Ännu en skål!

Sen var det on! Det blev en East där vi mötte upp min gamla vän Lars som var på besök i Sverige, han välkomnade mig välkommen hem med en Shot, skål!

Sen blev det en sväng till Vickan, lite dans och sen vidare till F12, mer dans, mer drinkar, lacka tjejer blev glada, förutom jag.. Man kan säga att kvällen var som en titt tillbaka i mitt förflutna och jag kände att jag är rätt klar med det..
Jag kollade runt på folket, utanför står Stockholm tom.. Det var då jag kände att jag verkligen är klar med den här staden!

Stockholm! We are so so over!

Så när Filippa ville kasta in handduken så var jag inte sen att haka!





WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0