Solen själv!

Idag tog jag med Lilla T in till stan för att luncha med min finaste Eva.

Då jag spenderat en halvtimme åt att leta upp och åka fyra olika hissar för att ta mig upp från perrongen till centralen med dubbelvagnen, kände jag mig en aning irriterad. Men självklart vände det så fort jag träffade Eva, solen själv. Som vanligt bubblade hon på om det ena efter det andra, medan T ständigt avbröt oss genom att kasta olika föremål i backen åt oss att plocka upp.

”Det här måste vara meningen med livet!” sa Eva och nickade åt min dotter.

”Ja, det är i alla fall bra för magmusklerna”, sa jag och böjde mig för sjunde gången för att hämta upp locket till nappflaskan.


Efter en mysig lunch följde jag med Eva till kontoret, samtidigt som T började gnugga sig i ögonen och gossa med sin snuttefilt.

”Åh, nej du får inte sova nu när mamma ska visa upp dig för sina jobbarkompisar!” sa jag och lyfte upp henne på armen.

Så stolt trippade jag runt och visade upp min lealösa unge, med halvslutna ögon och drogad blick.


Kan detta ha bättrat på min mammaimage? Tveksamt!
Men det var väldigt roligt att se alla i alla fall!


         Min solstråle ;)



WORD!


Postat av: Efwah

MEN SOFIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA igen!!!!! En kollega hojtade just om att det fanns bilder på mig på din blogg med ett skratt.. alltså nää :) Men tack för en otroligt mysig lunch! Mera, mera, mera!! <3

2011-05-13 @ 12:15:23
URL: http://musicforeva.blogg.se/
Postat av: Johanna

Anmäl dig gärna till veckans blogg sötnos! :D

KRAM!

2011-05-13 @ 21:17:50
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0