Live for today!

Okej, det är tydligen inte bara jag som har varit bitter just nu.. Jag menar vart är varlden på väg??

Folk blir sjuka, folk gör slut, folk försvinner, folk mördar..! Folk är en Bitch!

Så vad kommer all denna bitterhet och ilska ifrån? Är det så att vi sakta sakta på börjar närma oss världens undergång? 2012 är ju inte så långt bort nu!

Så hur ska vi göra för att återfå vår positiva energi? Jag hade i alla fall tänkt att börja med att tänka postivt =)
Även om jag just nu hatar mitt jobb, så har jag i alla fall ett, och det kommer ge mig pengar till min nästa resa!

Och bara så lätt, BAM nu i veckan ska jag ansöka om en ny och mindre lägenhet, jag  ska skriva min Cv!

Fan man vet aldrig vad som händer, så nu ska jag göra mitt allra bästa för att bli en glad och positiv människa,
man vet ju aldrig om man lever imorgon!

Dagens låt! Enjoy!

                   


WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0