Jetlagged va modet!!

Efter att ha vaknat till liv igår nån gång på kvällskvisten i stockholmstid så började rastlöheten slå till..

So what to do? Jag lyssnade igenom en helt underbar skiva jag fått av en helt underbar människa :).
 Bloggat lite,  fått några telefonsamtal avklarade och sen var det slut på ideér.

Tur att man har en rolig granne som ställer upp =)
Så det blev en snabb dusch, på med kläderna, och ge sig ut till huset brevid.

Där blev det några supergoda drinkar, gjorda på Absolut Acai med Shweppes och Sprite, musik och lite korv med makaroner!
När tröttheten för den ena av oss satte sina spår var det dags för mig, med andra ord den pigga av oss att bege sig hemåt igen.
Men klockan fem i morse, utan att kunna sova, blev det att ta till en sömntablett, sova lite halvdant till tolv och sen var det bara att köra i gång med en ny dag.

Och snart är även denna dag slut, och efter en runda i stan med babe och syter min, en sväng förbi jobbet, så sitter jag fortfarande och funderar... Vad FAN gör jag här egentligen??!!

Nästa resa får bli inom en snar framtid!




WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0