Giftermål och män i mitt hem, inget konstigt med det!

Ännu en jobbdag har tagit slut! Men jag har faktiskt levt som jag sagt och varit på skit bra humör idag =)
Eller ja, nästan hela tiden i alla fall!

Annars har det inte hänt så mycket idag. Var och fikade med en gammal vän, och det verkar som att jag måste till och bo med en man  i tre veckor!!!
Och det var ett jävla tag sen man bodde med en man! Ungefär fyra år sen så hur det ska gå ska bli intressant!

Kommer nog inte bli som att bo med Nate i alla fall! Men vad gör man inte för sina vänner?

En dag kanske det är jag som står där utan nånstans att ta vägen.

Sen har jag även lovat att gifta mig i Vegas om 1 och 364 dagar om jag fortfarande är singel då vill säga!!

Ni kanske tycker att två år låter som en lång tid, men jag börjar faktiskt redan få lite panik!!!
Snart är det ju bara 1 år och 363 dagar kvar!!!

Well well, nog om män. Nu ska den här kvinnan gå och lägga sig! Och typ det här ska jag drömma om!
Inte mina fötter alltså utan känlsan av sanden på mina fötter =)





WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0