Bla bla bla så var man hemma!

Har precis vaknat i Stockholm men är fortf i New York mode...

Så har denna resa nått sitt slut.. Lite för snabbt skulle jag vilja säga, men förhoppningsvis så går tiden snabbt till nästa semester!!

När jag precis börjat känna mig som människa igen så ringer det på dörren. WTF tänkte jag, är det nån surprise på gång? Icke då!
Var bara hyresgästföreningen som ville chitchatta lite, och han var så jävla trevligt så han har säkert lurat skiten ur mig hahah!

Men det visade sig att han snart skulle åka till LA =) Gud vad jag önskar att han sa "Och för att du är ny kund hos oss så bjuder vi även dig på en resa till LA!"

Well well, jag får väl fortsätta drömma mig tillbaka istället!

Dagens låt hade jag tänkt skulle vara Look at me Now med Chris Brown och grabbarna, men Sofia var lite för snabb! Den var nämligen en av resans ultimata låtar! Så jag slår väl till med en av dom andra istället!

Varje gång jag hör den här så är det enda jag ser en glad Martina, The dancing Queen Numero Uno!





WORD!


Postat av: Martina

2011-05-19 @ 11:41:58
Postat av: Martina

Ha ha ha h den har bilden gjorde min dag gumman! tack for en underbar semester med tva finaste tjejer ever!!

2011-05-19 @ 11:44:13
Postat av: C

Welcooome back! Jag hade rätt om L.A va? ;) Du e såld för evigt nu i knowz dat!!

2011-05-19 @ 12:29:56
Postat av: Angie

Hahha thanks C :) Yeah det var grym! Förutom att vi inte hade bil. Kommer def åka tillbax ASAP haha. Själv da hade du det nice?

2011-05-19 @ 20:17:31
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0