Var det bara tillfällig förlust av sunt förnuft, eller mycket mer?

Okej jag är en människa som gillar att vinna. Och jag har svårt att ta en förlust..
Men ibland får man helt enkelt bita i det sura äpplet, och inse att det man ville ha var lite för svårt, lite för långt bort... Och sen är det bara att deal with it, och gå vidare.
Och livet går vidare, mot nya utmaningar, nya vinster att kamma in.

Men sen ibland, så är det något som påminner en om det man aldrig fick, och kanske inser att man tog förlusten mycket, mycket hårdare än vad man trodde..
Och man tänker, kanske ska man ta upp kampen igen?
För om känslan forfarande finns där, är då kampen inte över än?
Eller försvann bara mitt sunda förnuft för en stund, och jag kommer vakna imorgon och fortsätta gå vidare med mitt liv?
Jag antar att det bara är gå och lägga sig, och låta morgondagen svara på det.

Over and out..




WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0