To Live and die in LA? Vem vet =)

Nu börjar det hända grejer, och jag är fan i extas!!!
I Onsdags möttes jag, Babe och Martina utan för första bästa resebyrå, gick in, och två timmar senare var resan bokad, betalad och klar!!! Sweeeeet!

Om fem veckor bär det av, och jag räknar dagarna som jag förut räknade dagarna fram till Julafton =)
Vad ska man ha med sig, hur kommer det vara, kommer hotellet vara nice? Många frågor, men helt ärligt, i just dont give a fuck, så länge jag bara kommer dit så är jag nöjd!

Jag har fått höra lite olika från olika människor dock, en del säger att jag inte kommer digga LA och en del säger att jag kommer att älska det.

To live and die in LA? Svaret får jag snart, hur som helst så kan det inte gå fel eftersom vi kommer spendera våra sista dagar av resan i New York, och det är en stad jag bara LOVE LOVE LOVE!

Så kära vänner och familj, alla ni Stockholmare som gillar att ha mig här,  ta vara på dom här fem veckorna med mig, för risken finns ju att jag inte kommer tillbaka ;)

Dagens låt.

Enjoy


WORD!


Postat av: C

Hahaha.. du kommer fastna i L.A!!! Sjukt nice!!

2011-03-28 @ 10:49:58
Postat av: Angie

Aaaa jag längtar fett! see U there ;)

2011-03-30 @ 02:12:26
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0