Sommartider!

Det är Lördag.. Och jag är helt ledig!! Kvällens utgång med Fröken Nor blev inställd, så inga planer, no nothing, fett skönt!

Har legat i sängen hela dagen och kollat på SATC, jag till och med åt i sängen!!
Sen fick jag ett plötsligt sug efter att det kanske skulle vara gott med en öl under kvällen. Så jag slängde mig in i duschen och tog en promenad till Centan.

Och  nu börjar planerna rulla in, hemmakvällen har nu utvecklats till ännu en drinkkväll hos Sofia, och sen, vem vet. Kanske blir det en runda till stan i alla fall. Folket börjar vakna till liv efter gårdagens röj, solen skiner och i natt går vi in i sommartider.

Sweet, känner på mig att det kommer bli en grym dag och kväll =)






WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0