Så gör du bra intryck på en date

Hur gör man ett bra intryck på en date – jag vet!!

 

Börja med att avvisa de presenter du får innan av din date. Även om det är en väldigt fin klänning som han lagt ned tid på att hitta och köpa.

 

Nästa steg är att på väg till restaurangen visa sin roliga sida. Se dock till att verkligen skämta på din dates bekostnad. Sarkasm sätter garanterat igång den romantiska känslan inför daten.

 

Väl vid middags bordet gäller det att slå på stort för att fånga din dates intresse. Så varför inte slå ut ett helt glas rödvin över hans nyinköpta skjorta.

 

För att toppa det hela kan du sedan välja att istället för att hjälpa din date med rödvinsfläckarna ta upp din mobil för att du bara måste rapportera händelsen till din bästa vän.

 

Efter att ha ätit mer mat än din date låter du honom betala för kalaset och föreslår sedan att ni ska gå vidare till ett mysigare ställe. Dit bjuder du även in din bäste vän. För att verkligen visa att du bara har intresse för din date spenderar du sedan resten av kvällen åt att ta igen det senaste tjejsnacket med väninnan.

 

Som tur var delar min date min dåliga humor och satt själv och skickade precis lika många SMS till vår gemensamma tjejkompis. Han är inte något fan av att bära skjorta och dessutom poängterade han för servitrisen som kom med tvätt tips beträffande rödvins fläckar att det inte var han som skötte tvätten där hemma.

 

Han avslutade dock med att säga till mig att jag skulle vara glad att detta inte var vår första date och mumlade något om dåligt intryck. Vad tror ni han kan ha menat med det..?!


WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0