Rivaler...

Idag hade jag en rolig dag på jobbet med fröken Nor =)
Vi brukar alltid flumma iväg, prata om livet, våra framtida män, rikedomar, ja vi brukar prata om allt vi inte har just nu. Och idag när vi kollade i en av alla skvaller blaskor på jobbet, så blev det genast en liten lek av det hela om vilka kändis kvinnor vi gillar och inte gillar.

Vi kom fram till at vi diggar Whitney Portman, Amanda Seyfried, Rihanna, Gwyneth Paltrow och Angelina Jolie.
Och dom som vi inte fattar allt stohej omkring, Kim Kardashian, Taylor Swift, och Jennifer Aniston.

Fick mig att tänka på just, rivaler. Ännu en gång är jag inne på Just team Jennifer eller Team Angelina.
Att dom har samma smak på dudes är ju rätt uppenbart, och vinnaren blev till min lycka Angelina Jolie.
Och anledningen till att dom är varandras största rivaler är väl just kanske att dom är så olika, vilket leder till att den som förlorar, förlorar just för att den aldrig kommer kunna vara som den andra, eller?

Fick mig så klart att tänka vidare...
Vad gör man om du har en rival, som är nästan exakt som dig själv? Samma intressen, samma smak på killar, och i princip samma personlighet! Det finns ju alltid bara en slutgilltig vinnare, och om det då inte blir du, hur ska man då hantera denna hemska förlust?

Och frågan till er, är det lättare att ha en rival som är ens totala motsats, eller en rival som är precis som dig själv?















WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0