Kort och gott min helg.

Gud vad mycket jag har vilat mina lediga dagar! I fredags blev det centrumhäng med mormor, hjälpte henne att shoppa lite inför våren =)

Sen blev det ciderdrickande och skvaller med min kusin på Högbergs. Och sen vidare till Rinkeby för faktiskt ännu mer kusinhäng kan man säga, sen var det dags att bädda ner sig.

På lördagen blev det en runda i stan med syrran, gick förbi Stashhouse för att kolla Patos nya T-shirt, och självklart köpte jag en =)
Sen var det i princip bara hem, sätta ihop något att ha på sig och sen dra på inflyttnngsfest.

Det blev mycket mat, mycket roligt folk, och en jävla massa cosmopolitans som jag och jobbarkompisen Sanna mixasde ihop helt själva!

Kvällens avslutades med att Nor tvingade med mig ut, vi hamnade på Sture's drack en jävla massa Champagne och dansade till musik jag inte ens gillar. Men jag hade roligare än på länge!

Så ja, det var väl min helg kort och gott, nu är det snart dags för att gå till jobbet, och Nate har försvunnit, jag antar att det betyder att hon är frisk =)


WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0