Han körde skeppet i hamn

Angie kom över på middag och Cosmopolitans…

”Du som kan lite om allt. Vilken låt är det här?” var det första hon sa.

Och så började hon nynna med sin ljuva stämma… Å så ljuv den var!

”Ba-baba-da-ba-daba-ba-daa cuz I like it, I like it!”

Å jag visste direkt! Gör inte ni?

På riktigt kände jag faktiskt igen melodin och vilken låt hon menade, men tydligen visste jag lite för lite om allt!

”Nej, men sjunger dom inte; Oh, da-bada-ba-daba-doo bithes and hoes!” trodde jag.


WTF nu satt vi som två dårar och kunde inte tänka på något annat än den där jäkla låten…

Envisa som vi är började vi googla, kolla på youTube, till och med ringa runt. (Trevligt att ni svarar!!!)

Bara en stackars sate blev lika besatt av att hitta låten som vi (eller ja, två, men Natta hon var inte mycket till hjälp – dåligt!).

Vilket var ännu mer irriterande var att det var den stackars saten som tillslut ”körde skeppet i hamn” som Angie uttryckte det. Ja, hon pratar faktiskt sådär!

Hursom, här har ni den, era satar!




WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0