Angie, windowshopper? Nope, windowcleaner!

Idag har jag verkligen överträffat mig själv! Jag hade egentligen tänkt att dra och träna innan jobbet, men mina träningskor är på jobbet, så jag såg det som en ursäkt att banga ur.

Så istället har jag dammsugat, och, håll i er nu... Skurat mina fönster!!! =)
Jag var hemma hos min mormor härom dan och då var hon i full gång med att skura sina..
Men hon är ju lite kort i rocken, coh nådde inte riktigt upp när hon skulle skura dom från utsidan.

Jag har aldrig skurat mina fönster berättade jag för henne.
Så vad händer? Jo JAG fick skura hennes fönster! Och jag gjorde det jävligt bra! Så varför inte göra det igen =)

Nu måste jag klä på mig och springa iväg till jobbet, mitt andra jobb alltså =)



Vi var ju självklart tvungna att föreviga dett ögonblick :)






WORD!


Postat av: Sofia

Dude, kan du komma och fixa mina också..?! Mycket snygg mössa BTW ;)

2011-03-31 @ 11:08:29
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0