Angie, Spionen!

 Igår kväll ringde Nor mig, vi har nämligen en man på jobbet som kallar sig Diddy, och han verkar tro att han jobbar hos oss för han smiter in på vårt lager, går omkring i butiken som att han äger skiten.

Så när Nor skulle gå hem pratade jag med henne tills hon kom till tuben.

När vi precis ska lägga på säger Nor, ditt ex sitter lite längre bort, han är med dom snubbarna han var med sist!
På något konstigt sätt händer det rätt ofta att nån jag känner ser honom, och såklart rapporterra vidare till mig.
Så det har blivit lite av ett skämt mellan oss två, och det här var ju bästa grejen som kunde hända för att ta vårat skämt till en högre nivå =)


Så jag och Nor bestämde oss för att driva lite med honom =)
Med hoppet om att han inte skulle känna igen henne så gick hon modigt fram till honom, räckte fram sin mobil och säger " Här, det är någon som vill prata med dig"

Jag hör "hallå" och jag kontrar med "Jag sa ju att jag har mina spioner, överallt!!!

Vi fick oss ett gott skratt, och jag låg sen och tänkte.. Om jag är en såhär bra spion utan att behöva göra ett shit, tänk då hur bra jag skulle vara om jag faktsikt ansträngde mig!

Och jag tror faktiskt redan att jag har fått mitt första uppdrag ;)

Gud vilken intressant tisdag jag fick då! Dags att kasta av sig morgonrocken and get down to buissness!


WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0