Rollin' on wheels part II

Dudes, när kör vi?!
En av förra året absolut galnaste grejer vi kom på (tack vare the brilliant minds of Nate & Angie) var
Rollin’ on wheels. Eller var det Rollin’ on beer vi kallade det?! Strunt samma, grymt kul var det i alla fall!

Reglerna var enkla;


· Ett transportmedel.

· Ingen starksprit. Här är det öl, vin eller cider som gäller.

· Max 20min på varje ställe.


Under kvällen tillkom sedan fler regler;


· Pallar man inte dricka på något ställe måste man bjuda någon annan på dricka.

· Den första att lämna för kvällen måste böta 100 spänn.

· Alla bilder som tas måste publiceras!


Fattar ni inte har ni helt enkelt inte något brilliant mind..!


Så min fråga är; NÄR kör vi i år??
Vad sägs om nästa helg??




WORD!


Postat av: Tommi "Rattfylla" Klahan

hahaha jag e game närsomhelst. I år kommer jag med den snygga cykeln. BOOM!!!

2011-06-30 @ 22:19:28
Postat av: Eva

Ååå jag vill också!

2011-07-05 @ 21:30:48
URL: http://musicforeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0