Det var inte såhär det skulle bli...

Nej, nej, dej… Det var inte såhär det skulle bli! 2011 skulle bli det bästa året någonsin..!

Men de senaste veckorna har allt bara gått i en ond spiral nedåt…

 

För mig började det med att sonen blev sjuk och så pass dålig att jag fick ligga inne med honom på Astrid Lindgrens barnsjukhus i två veckor (där utav mitt uteblivna bloggande här, mer om AK och han sjukhusvistelse kan läsas på andra bloggen).

Sedan åkte vi till landet för att vila upp oss, men då blev Mr J akutsjuk och fick hämtas av sjöräddningen med helikopter. Det blev i och med det visserligen mer dramatiskt än vad det behövde vara, men ändå så pass att det fanns anledning till oro och det blev ännu en sömnlös natt.

 

Den enda trösten var att tänka att nu kunde det väl inte bli värre… Men det kunde det.

 

På väg hem från landet ringde Angelica med chockbeskedet om vår vän som gått bort…

Jag vet inte hur man ska hantera det…

Jag gör det jag vanligtvis gör; lämnar och hämtar barn på dagis, ordnar med allt som behövs ordnas, äter och försöker sova och på något sätt får jag visst tiden att gå. Samtidigt som det känns som världen stannat för en stund…

 

Det var inte såhär det skulle bli!




WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0