Vem fan har jag bjudit hem?!!

Kvällen på Cafet igår skulle bli lugn och sansad, Filiippa ville gå dit tidigt så att vi kunde gå därifrån tidigt...
Var det nån som trodde på det där? Nej!

Festen höll på ända till morgonen, och själv var jag inte hemma förrän halv sju!

Så det var bara att slänga sig i säng, och måste somnat på stört!
Så jag var väldigt väldigt förbryllad när det sen ringde på dörren! Wtf, drömmer jag fortfarande eller vad fan är det frågan om?

Jag smög försiktigt upp och kollade i nyckelhålet, och visst stod det en Dude där! Då började jag bli lite nojjig!

Så mycket kan jag inte ha druckit igår att jag glömt bort att jag bjudit hem någon.. Eller??!!

Efter några minuters tänkande kom jag på det, jag hade faktiskt bjudit hem en snubbe...
Men från Comhem för att kolla mitt internet =)

Och dum som jag var så hade jag glömt att avboka! Så Jävla Comhem, och jävla mig!




WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0