Gamla vänner och nya upptäckter

Ja, som sagt en riktig grym kväll, natt och ända fram till på morgonen…

Många ”intressanta” nya bekantskaper, nya uttryck som myntades och nya upptäckter om vandra.


Visste ni tillexempel att Tommi är thailändska, eller att Angie är den enda av oss som inte är efterbliven (enligt en opålitlig källa) eller att Magda gillar hård, HÅRD rock..?!


Fast att Anniz var den som drog igång snusksnacket och att jag under kvällen hade svar på alla frågor även de som jag inte uppfatta eller fatta, eller att Björn på efterfesten var en grym värd som förhöjde stämningen med både humör och skön musik, var ingen nytt utan en självklarhet.


Inte heller att Jonas var den som blev trött först var något nytt, fast att jag och han orkade hålla igång hela natten ända fram tills en timme innan kidsen vanligtvis väcker oss tycker jag är en ganska bra bedrift av oss gamlingar.



En otroligt skön bild på otroligt sköna dudes av en otroligt skicklig fotograf!


Jonas med hatten – som han hävda kom från hans tid som pimp, vi säger så farsan…



Joakim Yngve som läst Spelet och som tycker att det är helt okej att bajsa på andras hundar, om du verkligen måste. Å så Angie med ringen som uttryckte Bad men som vanligt lyckades look so Good.



Tommi lärde oss alla att se det fina med Yoga.



Shade's döptes snabbt om till Shame's. Men varför jag förtjänade att ha på mig tre stycken har jag glömt…



Gamla vänner...


Och nya..?



WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0