Thats whats up!

Ok, ni som känner mig vet ju att jag är lite konstig i mitt tankesätt ibland och har lätt för att dra lite konstiga paraleller..

Och nu ska jag ge er ett jävligt bra exempel om vad som ibland snurrar runt i mitt snurriga men rätt söta huvud ;)

Som alla även vet är jag lite av en last minute girl, så som vanligt måste jag halvsprimga till bussen, för att inte komma mer försent än mina standard 10 minuter.

Och idag var det riktigt bråttom men jag kom i alla fall ihåg att ta med mig mina örhängen, som jag självklart var tvungen att ta på mig i farten, och självklart när jag är på en stor jävla gräsmatta!

Så det som självklart händer är att jag tappar ploppen!

WTF! Att leta efter en plopp på en gräsmatta är ju som att leta eften en nål i en höstack!

MEN...! Mot alla odds lyckades jag hitta den innan bussen kom in =)

Och slutsatsen jag då drog utav den här lilla händeslen var att om jag kunde hitta ploppen på gräsmattan, så kan ju det inte vara helt omöljigt att faktiskt hitta en bra man!

För det har på senaste känts lite som att leta efter en nål i en höstack!

Men hoppet är åter uppe, allt tack vare en liten plopp!

Och det, mina damer och herrar är en av dom konstiga slutsatserna jag kommer fram till ibland!

Sofia.. Du förstår mig eller hur??

 



WORD!


Postat av: Sofia

Haha, jag drog samma slutsats innan jag läst klart inlägget. Så JA, klart jag fattar ;)

Å shit va snygga vi är med våra "shames"... Lite lack är jag att mina blev snodda!!

2011-07-11 @ 14:48:34
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag visste väl att jag kunde lita på dig! Alltid lika roligt med vänner som är lika kloka som en själv =)



Och JA, vi är jävligt snygga, och den som snodde dom, hoppas han får en för jävlig sommar!!!!

2011-07-12 @ 01:05:28
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0