Ett namn men inget nummer.. Johnny, Whata fuuuck

Vilken kväll det blev igår då! Jag fick äran att hooka upp med Fröken Nor, och mina kära föredetta arbetskollegor Natalie och Jazz =)

Det blev en liten reunion med massa drinks dans, ja en fett lyckad kväll måste jag säga!

Det enda som stör mig lite är att jag tog en killes nr igår, för att sen idag upptäcka att det enda jag lyckats skriva upp är hans namn!!! Och med bara ett  namn kommer man inte långt..

Well well, guess it was NOT meant to be, och om, så ser jag väl han igen.

Ikväll blir det en annan slags reunion! Maggan is back in town, for good! Så ikväll blir det chill och antagligen barhäng på söder el nåt liknande!

Sen får vi väl se hur även denna kväll slutar ;)


Jazz och Fröken Nor


Me & Jazz


Nor och Natalie =)


WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0