Middag hos Maggan

Ja, Magda är back in town, vår sakande fjärde musketör. Så för att fira att hon flyttat tillbaka (från en tid som hockeyfru i Leksand) till Stockholm och oss drog jag, Angelica och Natalie hem till deras nya hus i Enskede där vi blev bjudna på middag och drinkar.

 

Medan Magda och Johan höll på att duka och göra i ordning lekte jag med deras söta dotter Emilia och lärde henne samma saker jag präntat in hos mina egna kids, hur man säger peace och smilar för kameran, vilket hon snabbt snappade upp. Sedan var vi best buddys för kvällen och jag fick ett nytt smeknamn av henne; ”momor Fia”.

Jag tar det som en komplimang(?).


Efter middag och lite tjejsnack tog vi på oss våra klackar och åkte mot staden. Det som skulle bli en drink på stan blev, som det oftast blir, en helkväll på stan. Vi började i Gamla Stan men avverkade sedan både East, Berns och Spyan innan vi gav upp, ungefär samtidigt som solen steg upp.



Natalie, Magdalena, Sofia & Angelica.


Samantha? Miranda? Charlotte? Carrie?



WORD!


Postat av: Carina

Looking great girls...

2011-08-01 @ 22:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0