Gammal, oteknisk och ensam...

Ja, årets bloggare lär vi ju inte bli. Men för att ha börjat som ett skämt tycker jag att vi varit ganska duktiga med våra inlägg. Fast så hamnar vi i svackor. Angies dator kraschar och jag flyr ut till landet och bort från allt som har med www att göra. Jag har försökt blogga från mobilen, men jag kan inte. Är för gammal, eller oteknisk. Eller kanske både och…


Istället har jag njutit av solen, legat på bryggan, åkte på båtturer och ätit massor av god mat.

Inte helt fel!


Men så kommer vi tillbaka till staden och vad händer då, jo Angie drar ut till staden med min man för att spela biljard med några homies. Jo, jag vet någon måste ju vara hemma med kidsen, inte mig emot, men då de sover sedan några timmar tillbaka blir det lätt lite ensamt.

Ska nog försöka få hit homiesarna istället. Kanske locka med lite drinkar och dra fram projektorn och någon bra film. Nä, de vill nog hellre dra vidare och vimla bland stadens krogar. Å här sitter jag, helt själv. Å nya skor har jag också utan att ha någon att visa upp dem för…

Nä, nu får det vara slut på självömkan! Drömmer mig istället tillbaka till landet, solen och bryggan. Vi höres!




WORD!


Postat av: Angie

Oteknisk i så fall då! Men gammal och ensam, aldrig!

Snygg på bild, YES!

2011-08-01 @ 00:55:12
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0