En bortgång, en födsel en förening..

Igår var det dagen då Kim och Marco blev förenade, med andra ord deras Bröllops dag =)
Solen sken, alla var glada, bruden var vacker som en dag, och dom enda tårar som fälldes var av glädje!

Och jag fällde nästan en tår jag med, allt var perfekt!

Sen blev det bröllopsmiddag och brudparet hade skojat till det lite genom att ge utvalda gäster små uppdrag som delades ut i små hemliga kuvert!

Jag var omgiven av männiksor jag knappt pratat med förut, och mitt uppdrag var att prata svengelska a la Victoria Silvsdedt! Mycket pinsamt men mycket roligt!

Under kvällen satt jag om min trogna vän, min date för kvällen, eller jag var väl snarare hennes date eftersom det var hennes syster som gängade sig, men vi kom i alla fall in på hur konstigt livet är ibland, men ämdå antagligen precis som det ska vara.

Under en månads tid har jag förlorat en vän, välkomnat en ny liten flicka i min närmaste krets, och varit med om att två fina människor har enats.

Som sagt, livet är märkligt ibland.. Men antagligen precis som det ska..







WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0