Veckan slut, och slut var ordet!

Så var det äntligen söndag och den här jävla veckan är snart slut =) Thank god säger jag bara!
Hade en lugn dag på jobbet idag, så fick en del tid till att tänka över mitt sociala liv, och hur det ser ut just nu.
Och på senaste tiden har jag mött många nya intressanta människor, men det känns som att dom bara löser av varandra! När några är på väg ut så kommer nya in...
Och jag undrar bara varför?
Alltså inte varför man möter nya människor, utan snarare varför folk kommer in i ens liv för att sen bara försvinna?

Om man som mig tror på ödet och tänker att allt sker av en anledning, så antar jag att anledningen är att man har fått ut allt man behöver från den människan, och att det är dags att med sina nya lärdomar ta några steg närmare mot sin slutdestination, but still.. Det känns alltid lite tomt när någon man blivit van vid försvinner.

Men som sagt, snart är det en ny månad, och jag ser stora möljigheter till att Februari kan bli mycket intressant =)

Och dagens låt, kanske inte den bästa, men jag tror aldrig jag sett Akon såhär glad förut att jag tycker videon är värd att visas!

Enjoy!


WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0