Sex and the City..

Kollade på Sex and the City i morse med min syster, och kom fram till att Stockholm är jävligt litet!
Jag menar, vem du än möter i den här stan, så är det alltid någon som känner någon som du känner. Som visar sig har haft sex med din kompis, som nu är tillsammans med en snubbe, som förut varit tillsammans med ditt ex nya flickvän.. And on and on it goes..

Och oavsett om du nu börjar dejta någon, och väljer att vara diskret med vem du har dejtat innan, vem du känner och inte känner, för att unvika onödig drama och huvudvärk.. Så tro mig, någon kommer prata åt dig, för det finns ögon och öron, överallt!!!

Okej, på ett sätt är det kanske bra att veta lite om den du väljer att dejta, det kan ju faktiskt hända att du hamnar i en riktigt jobbig situation.. Som att du för första gången ska träffa din nya pojkväns familj, och du i panik märker att snubbens du hade en fling med några månader innan visar sig vara hans bror.. Ouch...

Anyways, så bor vi i denna underbara stad, med en massa underbara människor, och inget kommer förändras.
Du kommer alltid lära känna någon som känner någon, som känner någon..
Så jag antar att det bara är att enjoy life, och inse att vi alla på något sätt är en enda stor familj ;)

Och med det säger jag väl Good Night!





WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0