Music and ME

Ännu en Måndag, och ännu en Måndag på jobbet.
 Har äntligen fått tillbaka min Ipod av min kära syster, och lite nya låtar hade hon varit snäll och lagt in. Så nu står vi där och pumpar och och tar några dans moves lite då och då.
Det var då tanken slog mig, hela min relationshistorik finns samlad på min jävla Ipod!!

I princip varannan låt påminner om någon eller är någon! Och är det inte någon som påminner mig om någon så är det Nate som blir påmind. Och sen sitter man här och undrar varför man fortfarande är ute på singellivets något märkliga marknad, när man varje dag blir påmind om sitt förflutna! Och det är ju ens förflutna av en anledning. Så kanske dags för mig att tömma min Ipod på musik och börja pumpa Countrey musik istället...

Så därför blir dagens låt något som INTE finns på min jävla Ipod!!!
Men borde finnas däremot, grym låt som jag nästan hade glömt!

Enjoy!




WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0