Salong Betong!

Shit nu har det varit fett dålig uppdatering från min sida, tur att man har en el companione som är effektiv!
Sofia alltså..
Men det har då hänt en del. Salong Betongs 2-års jubileum i torsdags, så jag Alex och T var självklart där för att see whats up.
Hur mycket folk som helst! Man kunde se Josefin Crawford stå och hänga i baren, Adam Tensta var där, Lazee, Nääk,
Mange Schmidt, ja you name it! Missade dock när Petter stod på scen, för mycket folk som sagt så blev en rätt tidig hemgång. Den enda jag faktiskt hörde lite av var Näääk, och det räckte för mig!





WORD!


Postat av: danne salong betong

Hoppas ni hade kul! tack för att ni kom!

2011-02-03 @ 17:30:17
URL: http://finest.se/salongbetong

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0