Nostalgi tripp..

Var nära att det blev ännu en sömnlös natt, men lyckades somna runt fem tiden och måste ha sovit djupt för jag hörde aldrig när Nate drog, blev nästan lite orolig att hon också låg kvar och sov!

Men sömnlösheten frambringade nånting bra, jag fick nämligen för mig att kolla på Bröderna Lejonhjärta =)
Tung film när man var 10, Tung film när man är ehh äldre!
Blev till och med fortfarande lite rädd när jag såg Tengil, så om det är en film jag starkt rekomenderar så är det den!! Kändes nästan som att vara liten igen =)

Apropå liten har jag ett starkt minne av när jag och Sofia var tio, vi var bästa bästisarna!
Men av någon anledning var vi ovänner den här dagen, vad det handlade om vet jag inte, men kan tänka mig att det var om någon kille eller våran gemensamma samling Hockeykort.

Anyways, vi hade musik lektion, och våran musiklärare uppmärksammade att vi inte satt brevid varandra som alltid annars, och satt och blängde surt på varandra. Drama queens redan då.

Våran musiklärarae log lite finurligt och satte från ingenstans på en låt, och när vi lyssnade på texten kunde man inte annat än skratta and make up =)

Dagens låt =)





WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0