Money can buy you love..?

Så hur ligger det till egentligen? Hur lättköpt är du? Och dom som försöker köpa dig, hur tänker dom?
Förra veckan blev jag erbjuden båe det ena och det andra, nu pratar vi inte miljoner miljarder, men små grejer som antagligen skulle få mig att bli smickrad men jag skulle snarare vilja säga att jag kände mig lite kränkt!

Om en snubbe vill träffa mig och jag helt enkelt säger nej jag kan inte, så borde det räcka som ett svar.
Sen spelar det ingen roll vad han har att erbjuda, kan jag inte så kan jag inte.
Och hur skulle det se ut om jag helt plötsligt ändrade mig, på grund av att det nu ingår en ny mobil på köpet? 
Nej nej nej, det funkar inte så för mig. Money can't buy you ME.

Jag är nog snarare en sån tjej som faller för smicker och vackra ord. Sen är det ju inte alltid det ligger mycket sanning bakom dom vackra orden och löftena om evig kärlek, men hey  det är ju kul så länge det varar!

Så mitt svar är No, money can't bye you Love. Däremot sex, tystnad, och vackra saker.
Kolla bara på Hugh Hefner. Han lever ett rikt liv på många sätt och ska snart gifta sig för tredje gången med nån brud i 20-års åldern.
En bra affär skulle jag kalla det, men kärlek NEJ!

Åsiker på det?

 

                                                 Hugh Hefner och hans  framtida fru Crystal





WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0