Kärlek till alla mina underbara systrar!

Helt utesluten från datorns värld kom jag precis hem efter en riktigt lång och jobbig måndag!
Den har i och för sig innehållit en god middag i marokansk anda hos min mamma, mys i soffan med min syster Jessica, ett gott skratt på våran Claes bekostnad, och slutade här hemma framför datorn med ett stort leende på läpparna då jag precis läste Sofias inlägg om hur vi kom till världen =)

Att mitt och Sofias första möte inträffade för snart 27 år sedan är helt sinnessjukt!
Och att min första vän jag någonsin träffade råkade vara just Sofia kallar jag ren tur, och jag vill även tillägga att jag var precis lika rund och skär som hon!

Kanske är vi inte tvillingsystrar, men själatvillingar är vi utan tvekan..

Dagens låt vill jag tillägna till alla mina systrar, blod eller ej...
Utan er i mitt liv skulle jag aldrig vara den jag är idag!
Tack för att ni förgyller mitt liv..






WORD!


Postat av: Redneck

Tack

2011-02-01 @ 07:16:18
Postat av: Sofia

Tack själv syrran!! Love ♥

2011-02-01 @ 23:13:43
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0