Back on track!

Vilken skum vecka det har varit.. Har inte ritigt känts som att jag har haft koll på läget, svårt att sova, svårt att fokusera på saker. Har känt mig frånvarande, keff är nog rätta ordet!

Så jag tänkte att jag skulle läsa lite i min horoskopbok för lite positiv energi.
Helt sjukt! Stod faktiskt att just den här perioden kan väduren känna sig rätt nedstämd och lite inlåst, men efter den 20 så kommer det bli bättre!

Okej, allt handlar naturligtvis om vad man gör det till, men jag kände att jag fick lite nya krafter, och nu på kvällskvisten så tog jag och Sofia årets första powerwalk =)
Så back on track! Nu ser jag fram emot en rolig och spännande helg!

Dagens låt har ingenting med ämnet att göra över huvudtaget,  men jag diggar den helt enkelt!

Enjoy!






WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0