Är det jag som väljer dom, eller dom som väljer mig?

Så var det ännu en måndag, och har haft en riktigt lugn och skön helg, fredag lördag i Norrköping för lilla Alice dop, det var ett jätte fint dop och Alice höll sig lugn under hela grejen, och även föräldrarna skötte sig utmärkt =) Sen blev det god mat och mys hemma hos Sara och Kristoffer, och såklart massa skvaller. det är ju inte så ofta man ses nu för tiden, så vi hade mycket att ta igen!

Och ännu en gång fick jag det bevisat hur jävla litet Stockholm är, det är nästan skrämmande ibland!
Alla känner verkigen ALLA!

En till sak jag kom fram till, eller som Sara egentligen kom fram till är vad min absolut sämsta egenskap är..
Jag väljer alltid fel killar! Eller så som jag ser det, det är dom som väljer mig!
 Och den gemensamma nämnaren är att dom alltid har något annat som dom prioriterar mer än mig, eller rent ut av är riktiga psykopater! Vad är det jag utstrålar som bara drar till mig just den typen av killar!?

Så jag har i alla fall bestämt mig för att ligga jävligt lågt ett tag, för vem vet en dag kanske man hamnar i den här situationen!!





WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0