Sweeeet =)

Så har man kommit hem efter en dag på jobbet, och ett pass på gymet med Aniiz =)
Och som jag sa, dagen blev väldigt bra, och fick även lite mer struktur på min tillvaro, frågor som jag länge funderat på blev besvarade, och känner mig genast mycket lättare!

Imorgon blir det jobb och sen utgång med Feven!
Hon lyckas alltid övertala mig att gå ut när jag egentligen inte borde, men wtf, var länge sedan jag fick ha henne för mig själv.

Så imorgon blir det upp tidigt och välja ut en outfit, något som passar sig för en Dj-tävling på Hells..
Hmm ja klackar äe ju ett måste i alla fall.

Blir en låt för att avsluta denna bra Onsdag! Tänker faktiskt på en speciell person när jag hör den här ;)

Enjoy, over and out!




WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0