Nu får det vara nog!

Jahopp, så har man kollat på ännu en Love movie med Nate, och det är ju alltid underhållande...
Förutom att vi ligger i varsin soffa och bara tycker synd om oss själva efter!
Jag vill ju också pussas med Shanning Tatum, eller Jake Gyllenhaal går också för sig, men icke..

Jag får nog ta och styra upp det här när jag kommer till LA. Jag ska leta igenom hela Hollywood och kommer inte komma hem förrän jag hittat min drömprins, och en varsin till alla min girls också såklart =)

Känner att jag börjar spåra ur lite nu.. eller vad tycker ni?
Äsh då, nu går jag över till Dexter istället, känns som att det är lite mer hälsosamt.

                                                             The past, the future


          


WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0