Na na na fucking you! Fy dig Jessica!

Nu har jag kommit hem efter en underbar dag med mina systrar, små kusiner och mormor och morfar =)
Det blev lnågra omgångar UNO, jag och wilma var i lag, och vi var anitingen bäst eller sämst, och det stämmer väl lite in på mina motton, all or nothing!
Sen blev det middag och  efter det lite exersize, som gick ut på att att dans så coolt eller bara så fult som det möjligt går. Och låten som startade det hela var, tro det eller ej "Tonight im fucking you" med Enrique Eglesias.

Kanske lite fel låt val då man umgås med sina småkusiner, speciellt då dom sprang omkring resten av kvällen och sjöng na na na im fucking you!

Har väl aldrig sett mig själv som någon som föregår med gott exempel i alla situationer, men den här gången skyller jag faktiskt allt på min syster Jessica!

Efter det blev det lite Yatzy och sen var det dags att rulla hemåt.

Nu tänkte jag kolla in vad Nate har för filmer på lager och avrunda kvällen i soffan.

Hoppas eran dag varit lika bra som min, och här kommer kvällen absoluta låt, vilket garanterat kommer vara en av dansgolvens mest spelade låtar i sommar!
 (synd bara att dom som vanligt byter ut fucking mot lovin)

Over and out!




WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0