Imorgon är en ny dag.. Tack gode gud!!

Det här blev precis som jag trodde, en riktigt jävla  jobiigt dag!!
Under lunchen med Feven och Parisa kunde jag känna den komma.. Huvudvärken!
Och den blev bara värre och värre tills jag kände att shit nu däckar jag!

Men självklart kan man ju inte bara däcka när man ska jobba. Så det var bara att köra på, och hoppas på att ingen skulle få för sig att jiddra idag!
Inte för min skull, utan för deras!! Jag kände hur jag när som helst för minsta lilla grej skulle kunna förvandlas till ett riktigt monster, med bara ett mål i siktet.. Förgöra! Allt och alla!     

Men alla höll sig lugna idag, och jag hade till och med tur att få skjuts hem.
 Så nu är det time to sleep, för att imorgon ha en underbar dag =)

Over and out!




WORD!


Postat av: Parisa

Men stackars dig, hjälpte inte tabletterna! Hoppas du mår bättre idag <3

2011-02-03 @ 10:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0