Drömmar om Bob

I natt drömde jag att Nate hade köpt en Louis Vuitton kanin till sig själv i födelsedagspresent. Jag visste inte ens att det fanns märkes kaniner, men det gör det tydligen, i alla fall i min dröm.

 

Kaninen skulle bo i Angelicas tvättkorg och heta Bob. Till och med i drömmen blev jag lite orolig när jag fick höra detta. Men Angelica och Nate försäkrade mig om att de visste vad de höll på med. Så de matade den med pizza och gick ut med den i ett koppel som de gjort av en telefonsladd.

 

Sedan blev Angelica hungrig och tyckte att de kunde äta kaninen. Men det tyckte inte Natalie och kallade henne djurplågare och de var nära att börja slåss. Då kom Angelica med ett annat förlag, att de i alla fall kunde göra en pälsväst av kaninen. Det tyckte Natalie var en bättre idé.

Det var då jag gick emellan och tog med mig kanin hem till mig.

”Jag visste att jag var en mormor!” skrek jag till dem.

Oklart varför eller vad det hade med saken att göra. Men, men…

Sedan väckte kaninen mig genom att ropa på mig.

”Ma-mam-ma-mam!” gnydde den.

Då vakande jag på riktigt och insåg att jag inte hade någon kanin som hette Bob, eller (så) galna vänner, men däremot en dotter som var vaken och ville upp.

Det sjuka med detta är att det kunde ha blivit min verklighet för några veckor sedan. Ja, fråga dem bara!!
 

                           


WORD!


Postat av: Nate

Asså sofia du är ju störd!

2011-02-15 @ 20:46:57
URL: http://natesnet.blogg.se/
Postat av: Angie

Jag funtar nästan på att skaffa en kanin nu, bara för att! Och du kommer aldrig få veta vad den äter Sofia!

2011-02-22 @ 01:16:33
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0