Drama drama och barhäng hos Filippa..

Vilken skum helg! Känns som att jag inte varit hemma nånting och bara mått dåligt!
Självförvållat dock måste jag väl erkänna.
I torsdags blev det Hells med Feven och grabbarna, och lite för många drinkar för oss alla tror jag.

Fredag, lunch med Pappa, sen på kvällen skulle jag hem till en killkompis. Men på vägen deit kom det fram att han hade glömt att berätta om sin flickvän, som visade sig vara en vän till en vän.
Av respekt för andra kändes det inte rätt att åka hem till någon annans dude när hon inte känner mig.

Men självklart förnekar snubben att han ens har en tjej, och till tjejen som lackar fett, säger han att det är jag som vill ha honom.
Så med andra ord hade vi precis ordnat helgens drama =)

Så det blev barhäng på Filippas jobb istället. Det blev ett antal timmar där,  och ett antal glas vin, så lördagen var även den i en dvala.

Men nu är det Söndag =) Jobb sen träning med Anniz, så helgen avslutas i alla fall hälsosamt!



WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0