Dagdrömmer om min dröm man.

Onsdag morgon, som jag börjar med en nyttig frukost, för efter jobbet ikväll blir det nämligen träning med Anniz, och FAN henne om hon bangar! För då måste ju jag också banga ;)

Oavsett känner jag på mig att det här kommer bli en bra dag,  jag har lixom lite fjärilar i magen, så jag hoppas att det händer nåt skit fett idag!

Fast om jag fick välja så skulle ju det lätt vara att min dröm man bara kommer in på mitt jobb och säger lets go, och sen så sitter vi på ett flyg lång långt bort härifrån, till ett varmt land såkklart. Och så köper vi ett hus vid stranden och lever lyckliga i alla våra dagar!

Är det för mycket begärt eller..?

Dagems låt: Ne yo- One in a million

Enjoy!






WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0