Vilken helg!

Som sagt blev det fest i lördags.. Och jag som kommit hem fem på morgonen både på fredan och torsdan tänkte ju att senast FEM, ska jag vara hemma!
Vad händer, jo jag kommer inte ens hem! Utan kl 10 på morgonen bär det av mot destination okänd, och mer än tre timmars sömn blev det nog inte, eftersom jag självklart skulle jobba!
Lev för idag, känn efter imorgon är orden som kommer upp i mitt huvud när jag tänker på denna helg!
För hell yes jag av den igår! Sömnbristen, alkoholen, men det var även en oförglömlig kväll som faktiskt hade lite av allt!
Sköna människor, mindre sköna människor, dans, drama, kärlek.. Och tyvärr inget mer bildbevis än det här!
Kanske lika bra ;)


WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0